450 odvzdušnění nádrže
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
450 odvzdušnění nádrže
Zákazník přijel se 107 450 že to v kopcích blbě jede... no a že se mu tlakuje nádrž. Po otevření víčka to poměrně intenzivně vyfoukne vzduch. Nemáte někdo nákres, kam a jak je odvzdušnění nádrže, abych nemusel zdlouhavě hledat a pátrat?
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 863
- Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
- Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
- Věk: 76
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Myslíš toto? Catcar.info umí skoro vše..
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) 8040 dne pát 15.03.2019, 22:52, celkem upraveno 1 x.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 863
- Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
- Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
- Věk: 76
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Přetlak v nádrži rozhodně nemá vliv u auta se vstřikováním na výkon. Podtlak by byl horší.
-
- kometa
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Někdy je těžký poznat, jestli to pšouknutí z nádrže je přetlak nebo podtlak, některý auta to dělají, pokud je jediný odvětrání přes nalévací víčko nádrže. Určitě bych se podíval na sítko v nádrži (možná se lze podívat z vrchu od plováku, jestli to dole není zanešený) a vůbec prohlídnul celý paliv vedení včetně filtru a pokud je to US verze, pak taky na nádobu odvětrání palivových par s aktivním uhlím vedle sahary, aby to nedopadlo jako tady:
https://www.google.com/search?q=w107+fu ... ek_XX9kI5M:
Možná to bude zajímavá detektivka. Určitě pak dej vědět, kdo je vrah.
Klic
https://www.google.com/search?q=w107+fu ... ek_XX9kI5M:
Možná to bude zajímavá detektivka. Určitě pak dej vědět, kdo je vrah.
Klic
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Někdy je těžký poznat, jestli to pšouknutí z nádrže je přetlak nebo podtlak
To bys musel bejt naprosto zlitej, abys to nepoznal.
To bys musel bejt naprosto zlitej, abys to nepoznal.
-
- kometa
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: 450 odvzdušnění nádrže
To Přemek: někdy je o s lidma obtížný.
To Miluna: evropská verze má odvzdušnění nádrže vedené pozinkovanou trubkou o průměru 10 mm pod auto stejně jako piano E, CE (díl 182 na úplně prvním obrázku od 8040). To si nedovedu představit, jak by se tahle ucpala.
US verze mají v nádrži malý přetlak daný funkcí odvětrávacího systému (v odkazu níže je to druhý obrázek).
https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/ ... /0/33/001/
klic
To Miluna: evropská verze má odvzdušnění nádrže vedené pozinkovanou trubkou o průměru 10 mm pod auto stejně jako piano E, CE (díl 182 na úplně prvním obrázku od 8040). To si nedovedu představit, jak by se tahle ucpala.
US verze mají v nádrži malý přetlak daný funkcí odvětrávacího systému (v odkazu níže je to druhý obrázek).
https://mercedes.7zap.com/en/eu/fg/car/ ... /0/33/001/
klic
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Lehký přetlak je skoro u všech aut : teplota paliva, filtr s uhlím, ... takže to je normální.
Ale pokud se víčko musí sundávat pajcrem, nebo po otevření uletí do sousedovy zahrady, tak tady je něco blbě.
Ale pokud se víčko musí sundávat pajcrem, nebo po otevření uletí do sousedovy zahrady, tak tady je něco blbě.
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1756
- Registrován: ned 03.08.2008, 16:29
- Auto: jo jo, mám
- Bydliště: Košťany
- Věk: 58
- Kontaktovat uživatele:
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Když vytáhnu hadici vepředu z uhlí a fouknu do ní, ucpaná není. Podtlak z uhlí na druhé straně také nějaký (pulzující) je. Majitel po výletu do Alp pořád řeší, že to nejede do kopců a hledá jakoukoliv drobnost co se mu nezdá. Já bych to odfouknutí z víčka při otevírání bral jako normal.
Vysvětloval jsem mu, že tyhle starý sráče prostě do velkejch výšek nepoletěj, jako nový auto se snímáním barometrickýho tlaku. Má svý představy a je nepoučitelnej, ve škole asi nedával moc pozor a furt mele o tom, proč to při plným plynu podřadí a najednou začne jet a tak a mě už to vysvětlování každý pí..viny jak malýmu děcku unavuje.
Final Diagnosis: Auto je prostě starej analogovej sráč s hydroměničem, kterej nemůže fungovat jako současný auto.
Až budu mít čas, odšroubuju v kufru ten tisícišroubovej neprůstřelnej kryt, vytáhnu sejtko a vyčistím ho. Při tom vizuálně zkontroluju zapojení hadic jestli to černohubej Bill s Majkem nějak nedomrdali, když do toho naposledy lezli, ostatně, jak je jejich zvykem.
Vysvětloval jsem mu, že tyhle starý sráče prostě do velkejch výšek nepoletěj, jako nový auto se snímáním barometrickýho tlaku. Má svý představy a je nepoučitelnej, ve škole asi nedával moc pozor a furt mele o tom, proč to při plným plynu podřadí a najednou začne jet a tak a mě už to vysvětlování každý pí..viny jak malýmu děcku unavuje.
Final Diagnosis: Auto je prostě starej analogovej sráč s hydroměničem, kterej nemůže fungovat jako současný auto.
Až budu mít čas, odšroubuju v kufru ten tisícišroubovej neprůstřelnej kryt, vytáhnu sejtko a vyčistím ho. Při tom vizuálně zkontroluju zapojení hadic jestli to černohubej Bill s Majkem nějak nedomrdali, když do toho naposledy lezli, ostatně, jak je jejich zvykem.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Jen podotknu :
Záměna hadic nemá na funkci vliv - pokud je plná nádrž, jede to stejně
Podtlak se projeví až po vyjetí půlky nádrže
Asi bych poslal pána do pr... k šípku.
Záměna hadic nemá na funkci vliv - pokud je plná nádrž, jede to stejně
Podtlak se projeví až po vyjetí půlky nádrže
Asi bych poslal pána do pr... k šípku.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 6069
- Registrován: sob 16.06.2012, 19:55
- Auto: W124 300 TD, Range Rover '76
Re: 450 odvzdušnění nádrže
...nejede do kopce v Alpách. Proč asi... :) Řídkej vzduch u tohoto neřízeného systému udělá svoje. A USA verze je zdechlá i v Polabí.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob 16.08.2008, 20:20
- Auto: MB W115 a mnoho dalších starých strojů
- Bydliště: Boleslavsko
Re: 450 odvzdušnění nádrže
Možná to někomu pomůže, mám podobnou zkušenost s nadměrným přetlakem v nádrži. Odvětrání nádrže existuje mnoho variant, na mém D-jetu ve verzi kalifornie je to přes trojcestný ventil do nádobky s akt. uhlím. No a byly blbě zapojený hadičky, takže to neodvzdušňovalo a ventil byl stále zavřený, asi to ještě nějaký jouda v USA zapojil halabala. Ale na výkon v Alpách může mít podstatný vliv základní nastavení MAP senzoru dle nadm. výšky. Mám s tím teď zkušenost, i poměrně malá změna indukčnosti cívek (řeší se polohou jádra civky) rozhodí výsledný diagram závislosti indukčnosti na podtlaku v sání což v konečném důsledku ovlivňuje délku pulzu na vstřiku. Ale to se týká jen D-JETu.
Pokud s tím máte někdo praktické zkušenosti, rád se podělím, zejména co se týká ladění MAP senzoru, ale i dalších periferií na D-JET.
Pokud s tím máte někdo praktické zkušenosti, rád se podělím, zejména co se týká ladění MAP senzoru, ale i dalších periferií na D-JET.