zatím neházej vidle do jetele,vůbec to nemusí být hlava.Je tam "X" věcí,který se serou neb stojí za pí...Třeba chladič EGR(už jsem ho taky musel vyměnit),vodní hadice ke kterým není přístup a nebo nejsou vidět,jo a víčko od nádobky mám taky jiný,neboť původní propouštělo tlak i s vodou.Nejdřív zkus někde nějak nafouknout systém a možná se budeš divit.FireLee píše: ↑stř 06.01.2021, 16:33 Zdravím pánové dlouho jsem se tady neobjevil koupil jsem teď 212 s 651 a po 200km mi ubyla voda tak, jak to tady čtu tak se mám na co těšit...
Pán s tím najel 70tkm a prej v životě nedolíval hmm...
Chtěl jsem 642, ale život je holt někdy kompromis a auto s tou 651 bylo moc pěkný. Má to 320tkm na hrbu a rozvody při 280. Budu tu vodu tedy sledovat a přidávám se do vlákna...
hlava OM 651.925
-
Autor tématu - kometa
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: hlava OM 651.925
-
- hvězda
- Příspěvky: 1678
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: hlava OM 651.925
Tenhle příspěvek jsem objevil až teď, ale i tak mě trochu nadzvedl ze židle. Kdy už lidi přestanete srovnávat nový vůz a ojetinu s 350 000 km? Pokud vás sere, že soused s novým hjondé prvních 100 000 km jen jezdí, tak si nekupujte olítanou prémiovku, ale kupte si každých 100 000km nové hjondé.09medved píše: ↑pát 27.11.2020, 23:36 já zas jen tiše závidím,když vidím souseda co má hnojdé i40 a za ty tři roky co ho vídám tak jen jezdí a jezdí a...... Jednu opravu mi přiznal a to když mu ve 30 tkm měnili všechny tlumiče,protože jeden přední a jeden zadní byli ňáký divný.Automaticky mu vyměnili všechny čtyři satarmo v záruce a ještě se omluvili,že šlo o výrobní vadu.Před měsícem tam měl skoro 80 tkm a pořád jezdí a jezdí a..docela mě s tím sere.A jako auto to nevypadá až tak zle
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 913
- Registrován: pát 09.10.2009, 10:50
- Auto: E220 CDI W211, ex C220D W202, ex C220TD W202
- Bydliště: Pezinok
- Věk: 49
Re: hlava OM 651.925
Presne to som chcel napísať, ale zdržal som sa. Oslavovať, že nové auto najazdí 70tkm bez poruchy ke na zaťukanie si na čelo to snáď musí zvládnuť každé auto bez ohĺadu na značku...
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlava OM 651.925
A nebo nový :stern: .... ten snad těch 100.000 km zvládne taky. :hop:Waterfall píše: ↑čtv 07.01.2021, 17:02Tenhle příspěvek jsem objevil až teď, ale i tak mě trochu nadzvedl ze židle. Kdy už lidi přestanete srovnávat nový vůz a ojetinu s 350 000 km? Pokud vás sere, že soused s novým hjondé prvních 100 000 km jen jezdí, tak si nekupujte olítanou prémiovku, ale kupte si každých 100 000km nové hjondé.09medved píše: ↑pát 27.11.2020, 23:36 já zas jen tiše závidím,když vidím souseda co má hnojdé i40 a za ty tři roky co ho vídám tak jen jezdí a jezdí a...... Jednu opravu mi přiznal a to když mu ve 30 tkm měnili všechny tlumiče,protože jeden přední a jeden zadní byli ňáký divný.Automaticky mu vyměnili všechny čtyři satarmo v záruce a ještě se omluvili,že šlo o výrobní vadu.Před měsícem tam měl skoro 80 tkm a pořád jezdí a jezdí a..docela mě s tím sere.A jako auto to nevypadá až tak zle
-
- hvězdička
- Příspěvky: 104
- Registrován: sob 02.08.2008, 21:38
- Auto: 123 280CE,210 270CDI,211 220CDI,124 2,5 TD (20V)
- Bydliště: Hradec Králové
Re: hlava OM 651.925
No ja teda taky neco semtam doliji ale sakne pumpa najet 450 000
-
- hvězda
- Příspěvky: 1678
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: hlava OM 651.925
A to musím říct, že máme na firmě několik nových i30 s momentálním nájezdem do 40 000 km a ani jedno bez poruchy není. U tří kusů se začaly objevovat problémy s manuální převodovkou, v podstatě na všech se měnila lambda sonda, začíná být slyšet motorek pro servořízení, kolísají volnoběžný otáčky a dlouhou životnost nepředpovídám ani předním tlumičům.
Prostě jak už se musí i ty hjondé komplikovat, aby obstály v rámci emisí a výbavy, tak ta splehlivost jde do kopru a v rámci zachování nízkých cen se šetří na všem...
Omluva za offtopic.
Prostě jak už se musí i ty hjondé komplikovat, aby obstály v rámci emisí a výbavy, tak ta splehlivost jde do kopru a v rámci zachování nízkých cen se šetří na všem...
Omluva za offtopic.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 60
- Registrován: čtv 16.06.2011, 12:24
- Auto: w123 240D(ex), w210 E270, w211 E280, w212 E220
- Bydliště: Slezko
Re: hlava OM 651.925
Dneska je to těžké nikdo nemůže udělat jednoduchý a spolehlivý motor kvůli emisím bohužel ani Mercedes... Jestli to tak půjde dál za chvíli budeme jezdit všichni na kole a rychtik... :D Protože skoro nikdo nebude mít na ekologické rádoby auta, která budou složitější víc než raketoplán na měsíc.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 151
- Registrován: stř 03.12.2014, 23:28
- Auto: W210 200CDI , W124 250D 20V
Re: hlava OM 651.925
Ja som teraz kúpil W212 fl, 200cdi, spominany motor, aktualne sa blizi auto k hranici 600tis km, ale motor ma pekny zvuk, aj chod, auto vyzera lepsie ako tie co maju 300tis, jedine co ma trapi je dym pri starte (nespalena nafta), takze asi vstreky chytené. A teda zrejme aj DPF kedze by to dymet nemalo vobec, je to len par sekund po starte, potom uz ide pekne bez dymu.
-
- hvězda
- Příspěvky: 1526
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 67
Re: hlava OM 651.925
Ten úbytek vody nemusí být hlava, tedy těsnění. řešil jsem to na své 320ce. Hlava dolu, natlakování, srovnání a nanic jsme na ní nepřišli. Byl to olejový výměník . Zkus se na to podívat. Nebude to ani drahé.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlava OM 651.925
Drahé, to bude, a pokud by k tomuto došlo, tak je v oleji emulze.
To nikdo nepoznal??????
To nikdo nepoznal??????
-
- hvězda
- Příspěvky: 1526
- Registrován: pon 04.08.2008, 8:19
- Auto: MB-Mamut 420,124-E 220, 140 CL 420+tisíc jiných
- Bydliště: Ano
- Věk: 67
Re: hlava OM 651.925
To je právě ono. Jednou za čas jsem měl olej v baňce ale ne promíchaný. A voda byla čistá. Prostě nešla jednoznačně stanovit diagnoza.Přemek Doležal píše: ↑stř 24.02.2021, 20:56 Drahé, to bude, a pokud by k tomuto došlo, tak je v oleji emulze.
To nikdo nepoznal??????
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: hlava OM 651.925
Tady byla dignoza jasná : výměník. :-! *thumbs up*