Číslo hydroměniče
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Číslo hydroměniče
Ahoj. Byl by někdo tak hodný a dokázal by mi napsat číslo wandleru? WDB2112081B052098
Pŕevodovka je 722.640 06 669448
Pŕevodovka je 722.640 06 669448
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Číslo hydroměniče
A2112500102, A2112500502, A2112501402, A2092500902
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Číslo hydroměniče
Díky vám. Takže dle VIN je tam A2092500902
A předpokládám, že tam pasují i ty zbylý tři.
A předpokládám, že tam pasují i ty zbylý tři.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Číslo hydroměniče
2112500102 je pouze pro W203 a W 209,
2112500502 je pouze pro W211.016,216,616
2112501402 je pouze pro W211.023, 211.223
takže jediný správný je ten poslední, buďme přesní prosím ;)
jinak ty ostatní pasovat můžou, ale nejsou pro výše uvedené vozidlo předepsané ]:->
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Číslo hydroměniče
Vzhledem k tomu, že můžu mít wandler A2092500902, tak koupím ten...nebudu vymýšlet.
Ale bylo by docela zajímavé vědět, jaký vlastně je mezi těmi měniči skutečný rozdíl.
Ale bylo by docela zajímavé vědět, jaký vlastně je mezi těmi měniči skutečný rozdíl.
-
- kometa
- Příspěvky: 2145
- Registrován: pon 28.02.2011, 18:33
- Auto: Trambus
- Bydliště: 60580495devět/Kolín
Re: Číslo hydroměniče
*jokingly*
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Číslo hydroměniče
Podle toho smíchu ve funkci asi žádný... :)
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 863
- Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
- Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
- Věk: 76
Re: Číslo hydroměniče
Pro Merc124. Jakej teda má být pro WDB2112891B171979? Ať se nepouštím do blbostí... 4 kolka, 5G Je to správně, nebo musím zpět na stromy?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Číslo hydroměniče
Tak už to jen vyměnit a doufat, že problém byl hydroměnič. *jokingly*
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 863
- Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
- Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
- Věk: 76
Re: Číslo hydroměniče
Učenej jsem z nebe nespadl. Vařím z toho co je k dispozici. Díky týhle vládě mi zbývá čím dál míň. A bude hůř!
-
Autor tématu - hvězda
- Příspěvky: 1663
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 40
Re: Číslo hydroměniče
Taky jsem učenej z nebe nespadl. Wandler jdu měnit proto, že při popisu symptomů to každý odhadl na špatný wandler. I když to chování není pro špatný wandler úplně typický...
U mně je největší problém zastudena. Pokud je měnič zamklý a dojíždím do křižovatky, tak celý auto začne pod cca 1200 otáček drnčet a vibrovat, až dokud neodemkne. Pokud měnič zamklý není, je dobrždění hladký a nádherně hladký je i řazení (se zamklým měničem je to horší) . Když pak zas vyjíždím z křižovatky, je cítit při zamknutí měniče mírný trhnutí. A při ustálené jízdě pod velmi mírným plynem je kolem 1200-1400 RPM cítit cukání. Tohle všechno se děje zastudena nebo s mírně zahřátou převodovkou. Zatepla je to už OK. Solenoid ovládání spojky měniče je nový, olej a filtr taky.
Nevím proč, ale mám pocit, že u W210 ty převodovky fungovaly lépe. Možná proto, že nezamykaly měnič tak brzo a pořád kvůli několika ušetřeným dcl paliva.
U mně je největší problém zastudena. Pokud je měnič zamklý a dojíždím do křižovatky, tak celý auto začne pod cca 1200 otáček drnčet a vibrovat, až dokud neodemkne. Pokud měnič zamklý není, je dobrždění hladký a nádherně hladký je i řazení (se zamklým měničem je to horší) . Když pak zas vyjíždím z křižovatky, je cítit při zamknutí měniče mírný trhnutí. A při ustálené jízdě pod velmi mírným plynem je kolem 1200-1400 RPM cítit cukání. Tohle všechno se děje zastudena nebo s mírně zahřátou převodovkou. Zatepla je to už OK. Solenoid ovládání spojky měniče je nový, olej a filtr taky.
Nevím proč, ale mám pocit, že u W210 ty převodovky fungovaly lépe. Možná proto, že nezamykaly měnič tak brzo a pořád kvůli několika ušetřeným dcl paliva.
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 863
- Registrován: pon 15.09.2008, 16:49
- Auto: 126 500 SEL, 211 320 CDI,212 350 CDI
- Věk: 76
Re: Číslo hydroměniče
Docela by se mi líbil kurz o funkčnosti a činnosti AG včetně rozbozky a zpětné montáže od někoho, kdo to skutečně umí a zná. Ne proto, abych mu fušoval do kšeftu, ale ze zvědavosti.