Volnoběh
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Volnoběh
Ahoj kluci, nevíte někdo, v jakém rozmezí mají být volnoběžné otáčky u 200 CDI OM 646 ? Mám teď po výměně AGR ventilu asi 780-790. Mám za to, že předtím to bylo asi 750. Díky :)
-
- Administrátor
- Příspěvky: 6226
- Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
- Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
- Bydliště: Mělník
- Věk: 61
Re: Volnoběh
*jokingly* *jokingly* neřeš kraviny ;)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Volnoběh
.....fundovaná odpověď mezi Mercedes-fandy a přímo od admina !!! *thumbs up*
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 2
- Registrován: stř 10.08.2016, 16:13
- Auto: w202 220cdi 1998
Re: Volnoběh
Zdravím, mám w203 cdi 105kw manuál a znicehonic mi volnoběžné otáčky drží na cca 2000ot/min. Při šlápnutí na brzdu spadnou na normal a po uvolnění opět vyletí. Diagnostika psala tlakový čidlo na liště vstřiku, vyměneno a stále stejné. Jinak nic jiného nepíše. Podtlak po vypnutí chvíli drží. Setkal se někdo s tímto problémem? Diky
-
- kometa
- Příspěvky: 2025
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Volnoběh
Podobný problém máme u S210 270Cdi.
Za studena zvýšený volnoběh....asi 1000, po sešlápnutí brzdy se okamžitě sníží na nějakých 600.
Po ohřátí už to skoro není znát. Na můj dotaz mě nikdo nedokázal odpovědět CO s tím.
Je jasný, že když to jede, tak volnoběh 1000 už dokáže na čtyřku docela táhnout kupředu, takže když brzdím, volnoběh spadne na volnoběh,
ale že je to až tak hodně velkej rozdíl.
Je to ráno nepříjemný, aler Klouček už si na to zvyknul. @=
Za studena zvýšený volnoběh....asi 1000, po sešlápnutí brzdy se okamžitě sníží na nějakých 600.
Po ohřátí už to skoro není znát. Na můj dotaz mě nikdo nedokázal odpovědět CO s tím.
Je jasný, že když to jede, tak volnoběh 1000 už dokáže na čtyřku docela táhnout kupředu, takže když brzdím, volnoběh spadne na volnoběh,
ale že je to až tak hodně velkej rozdíl.
Je to ráno nepříjemný, aler Klouček už si na to zvyknul. @=