Volnoběh

Odpovědět

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Volnoběh

Příspěvek od Michi »

Ahoj kluci, nevíte někdo, v jakém rozmezí mají být volnoběžné otáčky u 200 CDI OM 646 ? Mám teď po výměně AGR ventilu asi 780-790. Mám za to, že předtím to bylo asi 750. Díky :)

Merc124
Administrátor
Příspěvky: 6226
Registrován: pon 28.07.2008, 14:42
Auto: W210 + 3 x W201 + B 200 CDI + Stardiag C3 + C5
Bydliště: Mělník
Věk: 61

Re: Volnoběh

Příspěvek od Merc124 »

*jokingly* *jokingly* neřeš kraviny ;)

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Volnoběh

Příspěvek od Michi »

.....fundovaná odpověď mezi Mercedes-fandy a přímo od admina !!! *thumbs up*

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh

Příspěvek od Přemek Doležal »

Michi píše: sob 01.05.2021, 9:47 .....fundovaná odpověď mezi Mercedes-fandy a přímo od admina !!! *thumbs up*
Já to vidím stejně: 750 nebo 770 je úplně jedno.
Neřeš kraviny. @}->--

mvikym
hvězdička
Příspěvky: 2
Registrován: stř 10.08.2016, 16:13
Auto: w202 220cdi 1998

Re: Volnoběh

Příspěvek od mvikym »

Zdravím, mám w203 cdi 105kw manuál a znicehonic mi volnoběžné otáčky drží na cca 2000ot/min. Při šlápnutí na brzdu spadnou na normal a po uvolnění opět vyletí. Diagnostika psala tlakový čidlo na liště vstřiku, vyměneno a stále stejné. Jinak nic jiného nepíše. Podtlak po vypnutí chvíli drží. Setkal se někdo s tímto problémem? Diky

PřemekD
kometa
Příspěvky: 2025
Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
Auto: Několikero
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
Věk: 71

Re: Volnoběh

Příspěvek od PřemekD »

Podobný problém máme u S210 270Cdi.
Za studena zvýšený volnoběh....asi 1000, po sešlápnutí brzdy se okamžitě sníží na nějakých 600.
Po ohřátí už to skoro není znát. Na můj dotaz mě nikdo nedokázal odpovědět CO s tím.
Je jasný, že když to jede, tak volnoběh 1000 už dokáže na čtyřku docela táhnout kupředu, takže když brzdím, volnoběh spadne na volnoběh,
ale že je to až tak hodně velkej rozdíl.
Je to ráno nepříjemný, aler Klouček už si na to zvyknul. @=
Odpovědět