P 0717
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
Ano je to rok 1991
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
Ešte k tej W210 na jednej som jazdil 4roky keď som ju kúpil mala naj.280tis pri 430tis.som to predal lebo začala padať do núdzaku neriešil som chcel som w 211 a masařka ma raz nechala ale na uhnitú misku *jokingly*
-
- kometa
- Příspěvky: 1808
- Registrován: stř 13.04.2011, 19:33
- Auto: málo místa na vše,tak W212/200CDI
- Bydliště: v Praze u mě
Re: P 0717
W210 200CDI jsem přenechal synovi když měla cca 600tkm. On s tím nakroutil něco přes kilo a krom vířivých klapek nebyl s agregátem problém.Jen jednou jsem se ho zeptal jestli se nezbláznil,když s tím chce jet do Chorvatska a on mi řekl "a proč ne ? " Tehdy to těch 2500km dalo úplně v pohodě.U mý současný W212 co má přes 400, vždy při delších cestách čekám,čím mě zase překvapí.Aspoň že to má starej 5q automat
-
- hvězda
- Příspěvky: 1678
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: P 0717
A kde si chcel na tom KE-Jete štelovať voľnobeh? *jokingly*
Viacmenej sa tam nastavuje len základná bohatosť, diferenciálny tlak a napätie z váhy vzduchu pri voľnobehu. Otáčky si to nastavuje samo pomocou elektrického voľnobežného ventilu.
Inak misky som na W210 menil obe, ale vždy som si to všimol pri pravidelnom jarnom servise, že začína problém. *jokingly*
09medvěd: S nouzákem jsem měl u W210 problém 2x. První klasika - šluslá váha vzduchu. Podruhé se mi to stalo po opravé auta (zažil jsem s W210 srážku s dospělým jelenem ve 100km/h). Při opravě plechařiny si to odnesl odkalovač pro podtlakové vedení (takový jakoby filtřík nalevo u podblatníku), utíkal tudy podtlak a auto padalo do nouzáku. A to bylo vše. S vířivejma klapkama nebo EGR jsem nikdy problém neměl, protože auto bylo defacto pořád jen na dálnici, občas i s dvou tunovým vlekem a tak se tyhle emisní prkotiny neměly kdy zanášet a kousat se. *jokingly*
Viacmenej sa tam nastavuje len základná bohatosť, diferenciálny tlak a napätie z váhy vzduchu pri voľnobehu. Otáčky si to nastavuje samo pomocou elektrického voľnobežného ventilu.
Inak misky som na W210 menil obe, ale vždy som si to všimol pri pravidelnom jarnom servise, že začína problém. *jokingly*
09medvěd: S nouzákem jsem měl u W210 problém 2x. První klasika - šluslá váha vzduchu. Podruhé se mi to stalo po opravé auta (zažil jsem s W210 srážku s dospělým jelenem ve 100km/h). Při opravě plechařiny si to odnesl odkalovač pro podtlakové vedení (takový jakoby filtřík nalevo u podblatníku), utíkal tudy podtlak a auto padalo do nouzáku. A to bylo vše. S vířivejma klapkama nebo EGR jsem nikdy problém neměl, protože auto bylo defacto pořád jen na dálnici, občas i s dvou tunovým vlekem a tak se tyhle emisní prkotiny neměly kdy zanášet a kousat se. *jokingly*
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
Waterfall no veď som o tom vedel hovno a tak som pokrútil tým na bohatosť 008
-
- hvězda
- Příspěvky: 1678
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: P 0717
Ak to máš inak technicky OK, zahrej to na prevádzkovú teplotu, zober multimeter, daj hroty medzi piny 2 a 3 na konektore X11 a nastav tam cca polovicu palubného napätia. Čiže nejakých 6,5-7V.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
No skúsim to ale aj to nejak dlho štartuje a potom to chvíĺu kotkodáka kým sa to zoberie.Už raz to na prd štartovalo ale to bola voda v hlve rozdeľovača tak som kúpil novú ale musím pozrieť aj túto novú či tam znovu nieje vlhko nechcel som to doťahovať úplne na fest lebo nemám s tým skúsenosti.Takže najprv kontola rozdelovača a potom multimeter.Dík
-
- hvězda
- Příspěvky: 1678
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: P 0717
Ak to štartuje dlho za tepla a potomdlho kotkodáka, je to najskôr zásobník tlaku paliva. Ak to robí zastudena, môže to byť viacero vecí...napr. aj tryska studeného štartu, zapaľovanie, nastavenie potenciometra váhy atď.
Kým to samozrejme nie je po technickej stránke OK, nie je čo nastavovať.
Kým to samozrejme nie je po technickej stránke OK, nie je čo nastavovať.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
Dám to pozrieť človeku čo tomu rozumie a mám pokoj základné mechanické práce zvládnem ale do tohoto sa púšťať nemienim ;)
-
- hvězda
- Příspěvky: 1678
- Registrován: pát 11.05.2012, 20:38
- Auto: W124 300E-24, S204 180 Kompressor
- Bydliště: Trenčín
- Věk: 41
Re: P 0717
Mňa KE-Jet docela slušne vycvičil na mojej 300E-24, ale tak aspoň som sa naučil, ako to funguje, čo kde merať, čo je dôležité, kde asi hľadať závadu...a že za väčšinu problémov vôbec nemôže vstrekovanie samotné. :D
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
Takže potvrdila sa diagnoza ktorú som nechcel počuť,pridretý motor na kluke :'(
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 913
- Registrován: pát 09.10.2009, 10:50
- Auto: E220 CDI W211, ex C220D W202, ex C220TD W202
- Bydliště: Pezinok
- Věk: 49
Re: P 0717
to je blbé, hlavne keď si toľko nasypal do prevodovky, potvrdzuje sa mi, že ísť do w211 radšej ako do w212 bola správna voľba...
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
To ma sere najviac mal sa rozsypať prvý motor teraz keď to budem predávať tak každému bude šumafuk že bola robená prevodovka. :-!
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
Dnes mi písal šef :stern: že asi má motor,zajtra budem vedieť o čom to je...mám to 50km do reichu tak ak dá rozumnú cenu idem do toho 8)
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 375
- Registrován: úte 20.11.2012, 21:10
- Auto: GLK 220cdi 4matic 2010
- Bydliště: Dunajská Lužná
- Věk: 58
Re: P 0717
Motor není :(