Volhovič píše: ↑úte 18.10.2022, 15:23
Tak já to napíšu podruhý a naposled - zuměř si cívku !!!
Ano, jak u blbejch na dvorečku.
A pak se tady bude pár exkrementů čílit, že se na ně utrhuješ a nechceš poradit.
.....Poradíš, exkrement to neudeláí a udělá něco naprosto jinýho, a ještě se utrhuje. :-!
Nasrat na hrob, žádný kytky. :stern:
Jako tady. viewtopic.php?p=774909#p774909
metrák66 píše: ↑úte 04.10.2022, 15:25
Hele a ještě taková klasika....Pojistka v přepěťovým relé je v pohodě?To hulení smrdí po benzínu nebo je to spíš jako vodní pára(nemusí to být těsnění). To kuckání jsem měl v minulosti taky u auta co dlouho stálo.Problém byl benzínový filtr na kaši a přidřené čerpadlo paliva.Ve víčku byl kondenzát vody(pár kapiček),blbě to pálilo,střílelo,dýmilo.Vyměnil jsem palivovou pumpu,filtr,víčko a palec a auto lítalo jak z fabriky.
To hulení vyloženě smrdí ale než to budu tlačit zase k mechanikovi zkusím pár věcí sám. Bohužel nevím kde hledat přepětové relé, nejsem zatím tak mechanicky zběhlej. =-o
Je mi divný že mechanik vyměnil svíčky (moje skoro nové) dal tam nějaké staré a chytlo to ??? Včera po nějaké době stání jsem to zkusil nastartovat a zase nic.....
Byl se mi na to podívat i kamarád co dělá mercedesy a podle něho sací klapka "lítá nahoru a dolu" a přitom by měla se pomalu otevírat. Jenže jeho služeb mohu využít až tak za měsíc, pořád má plno :-(
Benzinový filtr budu měnit hned jak se uvolní stání u mechanika.
Přepěťový relé je hned vedle baterky.Poznáš ho tak,že má hliníkovej obal a nahoře je čirý plexi,který je odklápěcí a je tam místo na dvě pojistky.Mrkni na to a pak hledej cívky a podobný estrády.
Volhovič píše: ↑úte 18.10.2022, 15:23
Tak já to napíšu podruhý a naposled - zuměř si cívku !!!
Ano, jak u blbejch na dvorečku.
A pak se tady bude pár exkrementů čílit, že se na ně utrhuješ a nechceš poradit.
.....Poradíš, exkrement to neudeláí a udělá něco naprosto jinýho, a ještě se utrhuje. :-!
Nasrat na hrob, žádný kytky. :stern:
Jako tady. viewtopic.php?p=774909#p774909
Hele rádio klídek.Ono se dost blbě diagnostikuje něco na dálku,takže každá rada je dobrá.Člověk může vylučovací metodou chybu opravit.A nevidím tady žádný exkrementový rady.Možná bys měl zajít k vereináři,aby ti šlehnul něco proti vzteklině :-*
.Ono se dost blbě diagnostikuje něco na dálku,takže každá rada je dobrá.
... jo, zřejmě jsi vůbec nepochopil, CO jsem napsal.
Každá rada drahá, ale pokud někomu něco poradíš, a von to neudělá a pláče furt dál, tak je to exkrement.
Šlehni si sám, někde za rohem. :hop:
Zdraví vás pánové, měl bych otázku kde sehnat za "rozumný peníz" Regulátor tlaku paliva ? Je to na motor 2,3, mechanik mi začal řešit trable s "kulhajícím" chodem tak jak píšu zde v komunikaci.
Cívku jsem již koupil raději novou. I když ta stará byla v pořádku ,ale měla svý za sebou.
Díky za tipy. M.
Naposledy upravil(a) MBéčko dne stř 26.10.2022, 10:51, celkem upraveno 1 x.
klíč píše: ↑stř 19.10.2022, 21:45
.Ono se dost blbě diagnostikuje něco na dálku,takže každá rada je dobrá.
... jo, zřejmě jsi vůbec nepochopil, CO jsem napsal.
Každá rada drahá, ale pokud někomu něco poradíš, a von to neudělá a pláče furt dál, tak je to exkrement.
Šlehni si sám, někde za rohem. :hop:
Pánové nečekal bych že se kvůli mým dotazům strhne taková kadence.............výměny názorů. ( ale nazývat se tady na fóru extrementem ? Tvl. )
Když poradíš tak díky svému rozhodnutí že chceš poradit "kolegovi"...............ale proč hned soudit?
Nejsem mechanik jen jsem fanda MB a nikdy jsem trable s motorem neřešil a to už jsem si pojezdil s řádkou strojů.
Jak píšeš každá rada drahá, ale čím více dobrých rad získám tím lépe mám možnost říct mechanikovi co by měl udělat. Bohužel to není specialista na MB a tak tápal jako já. Nakonec jsem si musel počkat až bude na mě mít čas klučina který MB dělá a taky je na začátku a nezdá se mu funkce Regulátoru tlaku paliva.................tak uvidíme.
Ahoj, já řešil nedávno a nakonec jsem po zjištění kolik stojí nový vzal starší přes Allegro (do Polska to mám blízko). Poláci mají snad všechno :) U mě zabralo a pomohlo. Starší je vždycky risk, takže záleží jaký máš rozpočet.
Radim84 píše: ↑stř 26.10.2022, 11:20
Ahoj, já řešil nedávno a nakonec jsem po zjištění kolik stojí nový vzal starší přes Allegro (do Polska to mám blízko). Poláci mají snad všechno :) U mě zabralo a pomohlo. Starší je vždycky risk, takže záleží jaký máš rozpočet.
Ahoj, já jsem z Opavy takže na Allegru sháním věci, jen jedna otázka jak je to přesně řečeno polským jazykem...........díky za usnadnění hledání. Martin
Ideální je číslo dílu - tvůj mechanik ti ho může najít. Případně po polsky takto: REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA. Ale možná se ozve někdo z místních, že ho má a prodá za rozumnou kačku.
Zdravím všechny, nechci zakládat nové vlákno, protože se to tu řešilo x krát a chtěl bych se jen ujistit. Mám stejný problém jako autor tématu, ale na 260E, rok 1986, M103. Studený motor nastartuji a po ohřátí na 60-70 °C začne vynechávat, při přidání plynu se vše ještě zhorší až to chcípne. Když to okamžitě nenastartuji, tak po chvilce už vůbec nejde nastartovat. Po cca 3 hodinách chladnutí zase nastartuje. Vyndaná a vyčištěná nádrž, nové palivo, nové palivové čerpadlo + filtr paliva, nové svíčky + vstřiky, zkoušena jiná (ale starší) cívka - teplý motor jiskru hází ale nenastartuje. Tlak paliva - naměřeno cca 4,6 baru. Chápu správně, že je vada v tom sku.....m regulátoru paliva i když je tlak nižší "jen" o 0,9 baru? Chtěl bych mít "jistotu" před tím, než začnu shánět díl. Předem díky za odpověď.
Pokud ale není schopný vyvinout daný tlak čerpadlo, regulátor už toho moc nezmůže. Takže na to pozor. Pumpa sice může být nová, ale pokud neumí cca 6,5 bar, není co regulovat...
Waterfall píše: ↑ned 23.04.2023, 19:12
Pokud ale není schopný vyvinout daný tlak čerpadlo, regulátor už toho moc nezmůže. Takže na to pozor. Pumpa sice může být nová, ale pokud neumí cca 6,5 bar, není co regulovat...
To je určitě pravda. Pumpa by měla umět dávat 6,5 baru. Nádrž je vyčištěná, hadice nádrž-pumpa nová, sítko v nádrži vyčištěné, filtr paliva a čerpadlo nové. O vstřikách, svíčkách už jsem psal Jen ten problém je stále stejný a předpokládám, že to nové čerpadlo bude dávat tlak (a staré asi dávalo taky) když se příznaky problému nezměnily. Zkusím si někde půjčit jiný regulátor tlaku a uvidíme.