Táhla zadního stabilizátoru
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Táhla zadního stabilizátoru
Ahoj, čeká mne opět výměna zadních táhel, origo vydrželi asi 250.000 km, Meyle jen 50.000 km 008 Budu dávat Lemforder, zdá se mi, že nic jiného se neblíží kvalitě prvovýroby 009 Prosím, neměli by se šrouby utahovat jako v pozici na zemi, nikoli na vyvěšené nápravě? Díky!
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Táhla zadního stabilizátoru
Vždacky je lepší a správné utahovat díly podvozku v provozní poloze, tzn na přejížděcím heveru, na rampě, nebo na nájezdech.
Ale stačí auto zvednout,zabrzdit a založit, kola podložit špalkama, spustit.
Aby se pod to dalo lehnout a utahovat.
Ale hever je hever, i když přejížděcí hever mámálokdo.
Ale stačí auto zvednout,zabrzdit a založit, kola podložit špalkama, spustit.
Aby se pod to dalo lehnout a utahovat.
Ale hever je hever, i když přejížděcí hever mámálokdo.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 415
- Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
- Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
- Bydliště: Praha
Re: Táhla zadního stabilizátoru
Dobře, díky za odpověď :) Přemku!