Táhla zadního stabilizátoru

Odpovědět

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Táhla zadního stabilizátoru

Příspěvek od Michi »

Ahoj, čeká mne opět výměna zadních táhel, origo vydrželi asi 250.000 km, Meyle jen 50.000 km 008 Budu dávat Lemforder, zdá se mi, že nic jiného se neblíží kvalitě prvovýroby 009 Prosím, neměli by se šrouby utahovat jako v pozici na zemi, nikoli na vyvěšené nápravě? Díky!

Přemek Doležal
král hvězd
Příspěvky: 21678
Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
Auto: W 124, a jiná, a jiná...
Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
Věk: 71
Kontaktovat uživatele:

Re: Táhla zadního stabilizátoru

Příspěvek od Přemek Doležal »

Vždacky je lepší a správné utahovat díly podvozku v provozní poloze, tzn na přejížděcím heveru, na rampě, nebo na nájezdech.
Ale stačí auto zvednout,zabrzdit a založit, kola podložit špalkama, spustit.
Aby se pod to dalo lehnout a utahovat.
Ale hever je hever, i když přejížděcí hever mámálokdo.

Autor tématu
Michi
hvězdička
Příspěvky: 415
Registrován: úte 07.12.2010, 9:48
Auto: MB E 200 NGT, 115kW, 7G-tronic, 2015
Bydliště: Praha

Re: Táhla zadního stabilizátoru

Příspěvek od Michi »

Dobře, díky za odpověď :) Přemku!
Odpovědět