Po výmene palivového filtra už neviem naštartovať.
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 105
- Registrován: čtv 21.05.2009, 23:23
- Auto: MB W220 S a MB WW03 C 270CD
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Věk: 59
Re: Po výmene palivového filtra už neviem naštartovať.
Naštartoval som, hurá 007
Dnes mi došiel balónek, napojil som pred filter, stláčal som až nebola žiadna bublina, NEpomohlo.
Prišli mi presné spony na hadice, pomenil som kde som usúdil, že by sa zišlo, NEpomohlo.
Čistič bŕzd W5 z Lidl ako štartovací sprej mne nezabral vôbec. Štartoval som, striekol som viac krát, NEpomohlo.
Nedalo mi to a šiel som kúpiť štartovací sprej Presto Quick Start 306413.
Vrátil som sa, niečo som zjedol a šiel som do garáže.
Možno po 2 sekundách ako manželka štartovala som striekol Presto Quick Start do sania pred turbo, maximálne 2 sekundy, možno jednu a okamžite motor naštartoval.
Motor ani nenabehol do moc vysokých otáčok, odhadom tak 1 500 - 1 700.
Otáčky asi po 5 sekundách klesli a motor mal normálny chod.
Žiadne klepanie alebo niečo podobné. Motor som nechal bežať asi pol hodinu a trošku som sa povozil okolo domu.
Uvidím zajtra ako bude štartovať.
35 rokov jazdím a udržiavam každý :stern: ktorý mám, ale takú balamutu s naštartovaním som nezažil.
Ďakujem všetkým za rady a trpezlivosť, hlavne Tebe Přemek, veľká vďaka, si proste :stern: *thumbs up*
Všetkým prajem krásny víkend.
Dnes mi došiel balónek, napojil som pred filter, stláčal som až nebola žiadna bublina, NEpomohlo.
Prišli mi presné spony na hadice, pomenil som kde som usúdil, že by sa zišlo, NEpomohlo.
Čistič bŕzd W5 z Lidl ako štartovací sprej mne nezabral vôbec. Štartoval som, striekol som viac krát, NEpomohlo.
Nedalo mi to a šiel som kúpiť štartovací sprej Presto Quick Start 306413.
Vrátil som sa, niečo som zjedol a šiel som do garáže.
Možno po 2 sekundách ako manželka štartovala som striekol Presto Quick Start do sania pred turbo, maximálne 2 sekundy, možno jednu a okamžite motor naštartoval.
Motor ani nenabehol do moc vysokých otáčok, odhadom tak 1 500 - 1 700.
Otáčky asi po 5 sekundách klesli a motor mal normálny chod.
Žiadne klepanie alebo niečo podobné. Motor som nechal bežať asi pol hodinu a trošku som sa povozil okolo domu.
Uvidím zajtra ako bude štartovať.
35 rokov jazdím a udržiavam každý :stern: ktorý mám, ale takú balamutu s naštartovaním som nezažil.
Ďakujem všetkým za rady a trpezlivosť, hlavne Tebe Přemek, veľká vďaka, si proste :stern: *thumbs up*
Všetkým prajem krásny víkend.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 105
- Registrován: čtv 21.05.2009, 23:23
- Auto: MB W220 S a MB WW03 C 270CD
- Bydliště: Košice, Slovensko
- Věk: 59
Re: Po výmene palivového filtra už neviem naštartovať.
Pred pár dňami som trošku prevetral 270 CDI, nikde nikoho, plný plyn podlaha 150 → 160 → 170 a zrazu chyba EPC, motor samozrejme prestal ťahať ]:->
Zišiel som ku krajnici, chvíľku počkal a naštartoval som. Veľmi opatrne som prišiel domov asi 4 - 5 km. Ďakujem že ma :stern: doviezol domov 007
Doma som popridával a motor opäť chyba EPC a zdochol.
Už mi bolo jasné, že po výmene filtra keď som pred pár mesiacmi nevedel naštartovať niečo nie je v poriadku.
Diagnostika Delphi písala slabý tlak na common rail. Tak som sa pustil do pátrania.
Čo som vyčítal najčastejšie možné príčiny sú :
- regulátor tlaku na CR
- vysokotlaké čerpadlo Bosch CP1
- alebo prepúšťa niektorá tryska a tým pádom je slabý tlak na CR.
Pretesnil som regulátor tlaku, použil som opravnú sadu F 00N 000 071.
Pretesnil som vysokotlakové čerpadlo BOSCH CP1 označenie A6120700001, 6120700001, Bosch 0445010019, neúspešne.
Sada na opravu čerpadla F 01M 101 455, ktorú som kúpil obsahovala aj sadu na pretesnenie regulátora tlaku F 00N 000 071. Nevadí, je v rezerve *jokingly*
Kúpil som čerpadlo z druhej ruky, namontoval, motor naštartoval zhruba do 5-7 sekúnd.
Aspoň som trošku pochopil ako to funguje na vysokotlakej rampe :hop:
Zišiel som ku krajnici, chvíľku počkal a naštartoval som. Veľmi opatrne som prišiel domov asi 4 - 5 km. Ďakujem že ma :stern: doviezol domov 007
Doma som popridával a motor opäť chyba EPC a zdochol.
Už mi bolo jasné, že po výmene filtra keď som pred pár mesiacmi nevedel naštartovať niečo nie je v poriadku.
Diagnostika Delphi písala slabý tlak na common rail. Tak som sa pustil do pátrania.
Čo som vyčítal najčastejšie možné príčiny sú :
- regulátor tlaku na CR
- vysokotlaké čerpadlo Bosch CP1
- alebo prepúšťa niektorá tryska a tým pádom je slabý tlak na CR.
Pretesnil som regulátor tlaku, použil som opravnú sadu F 00N 000 071.
Pretesnil som vysokotlakové čerpadlo BOSCH CP1 označenie A6120700001, 6120700001, Bosch 0445010019, neúspešne.
Sada na opravu čerpadla F 01M 101 455, ktorú som kúpil obsahovala aj sadu na pretesnenie regulátora tlaku F 00N 000 071. Nevadí, je v rezerve *jokingly*
Kúpil som čerpadlo z druhej ruky, namontoval, motor naštartoval zhruba do 5-7 sekúnd.
Aspoň som trošku pochopil ako to funguje na vysokotlakej rampe :hop:
-
- hvězdička
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 13.05.2014, 11:09
Re: Po výmene palivového filtra už neviem naštartovať.
Včera jsem měnil p.filtr a na a ne odvzdušnit,vzpoměl jsem na Přemka co tu radil a provedl.Funguje to super.
-
- kometa
- Příspěvky: 2044
- Registrován: stř 06.08.2008, 12:43
- Auto: Několikero
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28, T. 608284817
- Věk: 71
Re: Po výmene palivového filtra už neviem naštartovať.
Je to jen a jen trocha fyziky: palivo se tlačí proti pružnému vzduchu, tím, že vzduch odfoukneš do pryč, je to v cuku prdu odvuzušněný.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 59
- Registrován: úte 13.05.2014, 11:09
Re: Po výmene palivového filtra už neviem naštartovať.
Problém je v tom že já fyziku nezažil vyšel jsem ze čtvrté tridy