ahoj, nějak se mi nepodařilo sehnat diskusi na toto téma na fóru.
Všeci doporučujete motory m112, 13,
Měl jsem možnost okoštovat m104 a moc se mi líbí oproti nijaké V6tce.
měl jsem 240 2.6 a 280
Chtěl bych se zeptat, jestli je tady někdo kdo je majitelem masařky s tímto motorem a jaké má zkušenosti.
Dále jestli je tady někdo kdo servisuje a rozumí těmto motorům.
Co jsem vyzjistil na netu tak mají predevším problémy s chlazením (viskospojka) a těsněním hlavy válců.
Týká se to i těchto motorů do masařky, které byly vyrobeny v posledních letech a tam se předpokládá, že odstranili tyto nedostatky v četně kabelových svazků?
Předem dekuji za poznatky a informace každému, kdo bude mít chuť k tomuto tématu něco napsat.
007 007 :stern:
w210 e320 s motorem m104 995 3.2
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
-
- hvězda
- Příspěvky: 1067
- Registrován: pát 28.10.2011, 21:22
- Auto: MB
- Bydliště: Kolin
Re: w210 e320 s motorem m104 995 3.2
svazky uz by se tady nemely kazit, ja teda s nima nemel problem ani u 124
tesneni pod palici na vymenu jsem zazil na 300tis km, jinak jednou vaha vzduchu ko vinou sport filtru
funguje dobre na lpg
tesneni pod palici na vymenu jsem zazil na 300tis km, jinak jednou vaha vzduchu ko vinou sport filtru
funguje dobre na lpg
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: w210 e320 s motorem m104 995 3.2
Díky za info, na netu je spousta úprav tohodle motoru asi to nebude tak špatný. Navíc má nádherný zvuk a podle mě se chová lépe a pružněji než Véčko.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: w210 e320 s motorem m104 995 3.2
Může uživatel výměně těsnění předejít? Nebo je to konstrukční chyba motoru?
-
- vycházející hvězda
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 31.07.2008, 14:51
- Auto: W123 280CE
- Bydliště: Most / Teplice
Re: w210 e320 s motorem m104 995 3.2
Konstrukční chyba, ale nemusí to být na výměnu těsnění pod hlavou, často teče olej na pravé přední části ve spoji prsou:
https://www.google.com/search?q=m104+ti ... afe=active
https://www.google.com/search?q=m104+ti ... afe=active
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 284
- Registrován: úte 01.02.2011, 9:39
- Auto: S210 E430 Avantgarde (Gibi) w124 260e (kocour)
- Bydliště: Kladno
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele: