Zdravím páni.(S211 2.2 om646.821 125kW 5q AT 2008).Nedávno mi pri kľudne jazde hodilo auto do núdzaku(bez check engine kontrolky), priebeh už asi poznáte.Po vypnutí a naštartovaní všetko Ok-do času.Po ďalšom štarte už aj kontrolka check engine, ale auto išlo v poriadku-výkon aj všetko slušné, turbo tlačilo, otáčky obmedzené neboli.Zastavil som v najbližšom servise po diagnostiku.Delphinou mi auto načítali a vyšla mi chyba:23F4-pravé polohovadlo zvyšováni tlakú
-vnitřní závada
-trvale
2299-obsah sadzí ve filtru částic
-prerušovaný
22E3-Řidicí zařizení plníciho tlaku
-prerušovaný
Samozrejme auto teraz nejazdí.
Pri kúpe auta som mu po ohriatí nič nedaroval-vtedy do núdzaku nepadalo.Ja som majitel asi 2 týždne-Jazdil som len dlhé trasy
dnes som skontroloval pohyblivosť variability-OK
Servomotor som neskúšal-predpokladám že to bude on.Máte niekto skúsenosť?
+nemal by som mať náhodou vzduch.filter s vyrivymi lopatkami ?Teraz tam mám bez lopatiek, s prepážkou v strede
Regulácia turba+núdzový režim.
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 91
- Registrován: pon 15.05.2017, 6:31
- Auto: ex w124 250td,w210 290td,w201 200d,akt. w210 300d
- Bydliště: Martin
-
Autor tématu - hvězdička
- Příspěvky: 91
- Registrován: pon 15.05.2017, 6:31
- Auto: ex w124 250td,w210 290td,w201 200d,akt. w210 300d
- Bydliště: Martin
Re: Regulácia turba+núdzový režim.
Problém vyriešený.Ďakujem zúčastneným za rady.Ak niekto potrebuje odpoveď na podobný problém, napíšte SZ.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 2
- Registrován: pát 05.02.2021, 7:07
- Věk: 56
Re: Regulácia turba+núdzový režim.
Ahoj, mohl bys mi prosím poradit na rofr@volny.cz. Neumím psát SZ. Moc děkuju..