Topení, chlazení .... problém.
-
Autor tématu - Administrátor
- Příspěvky: 1159
- Registrován: pon 28.07.2008, 9:11
- Auto: W124 300E-24 Sportline a W140 300SE + P306 chrocht
- Bydliště: Polička-Berlín, Vinice
- Věk: 46
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, chlazení .... problém.
jo to mě taky napadlo, ale tam je dosti husto. Zkusím tu jednotku jinou a když to nepomůže, tak vím že je chyba v autě a budu hledat dál.
-
Autor tématu - Administrátor
- Příspěvky: 1159
- Registrován: pon 28.07.2008, 9:11
- Auto: W124 300E-24 Sportline a W140 300SE + P306 chrocht
- Bydliště: Polička-Berlín, Vinice
- Věk: 46
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, chlazení .... problém.
Takže řj to není. Čili znova rozborka duoventilu - zejtra to kuchnu.
-
Autor tématu - Administrátor
- Příspěvky: 1159
- Registrován: pon 28.07.2008, 9:11
- Auto: W124 300E-24 Sportline a W140 300SE + P306 chrocht
- Bydliště: Polička-Berlín, Vinice
- Věk: 46
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, chlazení .... problém.
Duoventil jsem rozebral na prvočinitele a je to tam....
Všechny gumy vevnitř jsou sežraný na padrť a o nějakým těsnícím účinku nelze hovořit. Navíc to vypadá že úplně chybí vypínací sedla, což nechápu jak je možný.
Jedině tedy sehnat jinej a z toho jsem lehce orosenej.
Všechny gumy vevnitř jsou sežraný na padrť a o nějakým těsnícím účinku nelze hovořit. Navíc to vypadá že úplně chybí vypínací sedla, což nechápu jak je možný.
Jedině tedy sehnat jinej a z toho jsem lehce orosenej.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 7
- Registrován: pát 03.10.2008, 23:23
- Auto: W 116 280SE W140 S320L
Re: Topení, chlazení .... problém.
Tak to ti nezávidím.
-
Autor tématu - Administrátor
- Příspěvky: 1159
- Registrován: pon 28.07.2008, 9:11
- Auto: W124 300E-24 Sportline a W140 300SE + P306 chrocht
- Bydliště: Polička-Berlín, Vinice
- Věk: 46
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, chlazení .... problém.
No prozatím jsem provedl uzavření vody do radiátoru - a klíma jede jako o život.
Tak doufám že takhle nebudu jezdit dlouho.
Tak doufám že takhle nebudu jezdit dlouho.
-
- hvězdička
- Příspěvky: 327
- Registrován: stř 06.08.2008, 9:08
- Auto: W123 240D, W140 600SE
- Bydliště: Praha 5
Re: Topení, chlazení .... problém.
Tak to máš ten samý problém jako já. taky jsem měl vyžraný ty gumový sedla v dvojventilu. Jak ty těsnění byly šežraný a nabobtnalý, tak tim neprocházela voda a netopilo mi to. Opravná sada se pro to nedělá, jak mi sdělili v mercedesu. Tedka to mam celý rozebraný a ta nebohá těsněníčka si nechávám vyrobit z Vitonu na zakázku. Příští týden by to snad měli mít hotové, tak uvidíme jak to bude fungovat...sonypolicka píše:Duoventil jsem rozebral na prvočinitele a je to tam....
Všechny gumy vevnitř jsou sežraný na padrť a o nějakým těsnícím účinku nelze hovořit. Navíc to vypadá že úplně chybí vypínací sedla, což nechápu jak je možný.
Jedině tedy sehnat jinej a z toho jsem lehce orosenej.
možná to časem bude problém u více aut, protože ta guma je asi nějaká divná a příliš jí nevoní ta chladící kapalina, když se to tu děje i jiným lidem
-
- hvězdička
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon 01.06.2009, 1:17
- Auto: Mamut 300SE 3.2
- Bydliště: Praha
- Věk: 40
Re: Topení, chlazení .... problém.
Jak to máte na 3.2 s teplotou? Taky vám to v kolonách leze na 100°C?
Pak se to tam zastaví a víc to nejde a po rozjezdu brzo spadne na obvyklých 85. Jde mi o to, aby nebyla vadná viskospojka... Není tam klimatizace, takže nemá ani elektrické ventilátory před chladičem.
S topením problém zatím není, i když podezírám, že mi úplně 100% neuzavírá ventil pro řidičovu stranu, protože z levého bočního výdechu jde o stupeň teplejší vzduch, než z prostředních při studeném tlačítku. Na nohy a sklo jde studený. Ale to řešit nebudu, je to moucha.
Jen se mi zdá, že vzduch do kabiny jde dost slabě, v dešti musím vždy přepnout plný ofuk na okno, jinak se začne mlžit, to mi u jiných aut nikdy nedělalo.
Ale II.poloha ventilátoru vždy stačí k odmlžení...
Pak se to tam zastaví a víc to nejde a po rozjezdu brzo spadne na obvyklých 85. Jde mi o to, aby nebyla vadná viskospojka... Není tam klimatizace, takže nemá ani elektrické ventilátory před chladičem.
S topením problém zatím není, i když podezírám, že mi úplně 100% neuzavírá ventil pro řidičovu stranu, protože z levého bočního výdechu jde o stupeň teplejší vzduch, než z prostředních při studeném tlačítku. Na nohy a sklo jde studený. Ale to řešit nebudu, je to moucha.
Jen se mi zdá, že vzduch do kabiny jde dost slabě, v dešti musím vždy přepnout plný ofuk na okno, jinak se začne mlžit, to mi u jiných aut nikdy nedělalo.
Ale II.poloha ventilátoru vždy stačí k odmlžení...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 196
- Registrován: čtv 31.07.2008, 20:32
- Auto: Velké
- Bydliště: Praha
- Věk: 41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, chlazení .... problém.
dost pochybuju ze to jezdilo celej svuj zivot na original antifreeze (nebo aspon spravnou zamenu), cesky auta jsou radi kdyz v lete vubec nejakej antifreeze dostanou, obcas dostanou destilku kdyz je po ruce, jinak voda z vodovodu to jisti... oni vedi proc tam ma byt _celorocne_ aspon 50% antifreeze...
-
Autor tématu - Administrátor
- Příspěvky: 1159
- Registrován: pon 28.07.2008, 9:11
- Auto: W124 300E-24 Sportline a W140 300SE + P306 chrocht
- Bydliště: Polička-Berlín, Vinice
- Věk: 46
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, chlazení .... problém.
to s tou teplotou je v pořádku bych řekl, a to že teplota hned po rozjezdu spadne je známka že visco funguje jak má. Při razantním rozjezdu s teplotou bys měl slyšet hodně výraznej zvuk vrtule. U W140 ale musíš otevřít okýnko :-)Honza 21061 píše:Jak to máte na 3.2 s teplotou? Taky vám to v kolonách leze na 100°C?
Pak se to tam zastaví a víc to nejde a po rozjezdu brzo spadne na obvyklých 85. Jde mi o to, aby nebyla vadná viskospojka... Není tam klimatizace, takže nemá ani elektrické ventilátory před chladičem.
S topením problém zatím není, i když podezírám, že mi úplně 100% neuzavírá ventil pro řidičovu stranu, protože z levého bočního výdechu jde o stupeň teplejší vzduch, než z prostředních při studeném tlačítku. Na nohy a sklo jde studený. Ale to řešit nebudu, je to moucha.
Jen se mi zdá, že vzduch do kabiny jde dost slabě, v dešti musím vždy přepnout plný ofuk na okno, jinak se začne mlžit, to mi u jiných aut nikdy nedělalo.
Ale II.poloha ventilátoru vždy stačí k odmlžení...
-
- hvězdička
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon 01.06.2009, 1:17
- Auto: Mamut 300SE 3.2
- Bydliště: Praha
- Věk: 40
Re: Topení, chlazení .... problém.
No právě. Mám problém v tom hukotu motoru a velkých gum vůbec poznat, jestli tam hučí vrtule nebo ne. :D U slabších motorů je slyšet dobře takový řezavý hukot vrtule když sepne spojka, tady jsem to nepozoroval, ale asi je všechno jak má.
Tady u těch aut jsou díky velkému rozsahu všech budíků poznat i nepatrné změny, na teploměru u stodvacítky bych rozdíl 2 stupňů bez lupy asi nevyčetl. :)
Přemýšlel jsem, až se budu nudit a nebude nic důležitějšího na práci a budu chtít laborovat, jestli by nestálo za to, sehnat někde tu elektrickou dvojsaharu s mřížkou před chladič, jak mají modely s klimatizací.
Netuším, jestli se větráky spínají i bez ohledu na provoz klimy a jestli i model bez klimy má možnost tohle spínání na něco připojit, nebo bych to zapojil klasicky škodovácky na ruční spínač pod palubovkou. Když odmyslíme možné horší proudění vzduchu k chladiči (nemám obavu, že by s tím ale nebylo z výroby počítáno, když kusů s klimou je 90:10 bez ní) mohla by to být dobrá věc, jak si vystačit s elektrikou a mít i zálohu pro případ, že by se viskospojka někde na cestách odporoučela. 8)
Tady u těch aut jsou díky velkému rozsahu všech budíků poznat i nepatrné změny, na teploměru u stodvacítky bych rozdíl 2 stupňů bez lupy asi nevyčetl. :)
Přemýšlel jsem, až se budu nudit a nebude nic důležitějšího na práci a budu chtít laborovat, jestli by nestálo za to, sehnat někde tu elektrickou dvojsaharu s mřížkou před chladič, jak mají modely s klimatizací.
Netuším, jestli se větráky spínají i bez ohledu na provoz klimy a jestli i model bez klimy má možnost tohle spínání na něco připojit, nebo bych to zapojil klasicky škodovácky na ruční spínač pod palubovkou. Když odmyslíme možné horší proudění vzduchu k chladiči (nemám obavu, že by s tím ale nebylo z výroby počítáno, když kusů s klimou je 90:10 bez ní) mohla by to být dobrá věc, jak si vystačit s elektrikou a mít i zálohu pro případ, že by se viskospojka někde na cestách odporoučela. 8)
-
- hvězdička
- Příspěvky: 28
- Registrován: ned 25.09.2016, 18:28
- Auto: W201, W140
- Bydliště: Soběšovice, F-M
Re: Topení, chlazení .... problém.
Poradil by mi někdo prosím, jak uzavřít vodu do radiátoru topení? Nejspíš to bude ideální hned pod stěrači že? Jak ty tři hadice propojit? Děkuji
-
- král hvězd
- Příspěvky: 21678
- Registrován: pát 03.12.2010, 0:20
- Auto: W 124, a jiná, a jiná...
- Bydliště: Jihlava, Šafaříkova 28
- Věk: 71
- Kontaktovat uživatele:
Re: Topení, chlazení .... problém.
Stačí je všechna 3 jednotlivě zaslepit.
1x studená + 2x teplá.
Dnešní vozy to maj jinak....
1x studená + 2x teplá.
Dnešní vozy to maj jinak....